BIJNA! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu BIJNA! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu

BIJNA!

Door: els

Blijf op de hoogte en volg elsenrenee

24 November 2018 | Vietnam, Can Tho

Nog een paar dagen en ik vertrek weer richting Ho Chi Minh City.
Daar verblijf ik twee dagen en ga met Lan weer naar juffie en kijken of we hulpmiddelen kunnen vinden van iets betere kwaliteit.
Dan met het busje weer naar Can Tho naar het vrijwilligershuis. In de periode dat ik daar ben, tot 31 december, is er maar èèn vrijwilliger aanwezig.
De afgelopen twee jaar loopt het aantal vrijwilligers terug wat erg jammer is. Het betekent dat de projecten niet allemaal het hele jaar door kunnen gaan en er geen nieuwe gestart kunnen worden.
Het zou prachtig zijn als er meer vrijwilligers zouden komen die wat ouder zijn. Mensen boven de 50 jaar zijn ook van harte welkom!

Inmiddels al weer [te] veel spullen verzameld wat varieert van brillen [dank weer Walter optiek!], hoortoestellen tot steunkousen [dank zorgteam Evean!]
Als ik weer op de terugweg ben in Ho Chi Minh, staat er een bezoek naar de “dovenschool” gepland. Deze uitnodiging is vorig jaar gedaan door de adjunct directeur die aanwezig was bij de audiciën toen ik daar was. Een aantal jongeren hebben een hoortoestel uit Nederland.
Ben heel benieuwd wat ik daar aantref en op wat voor manier of ze les geven.

Van Emirates inmiddels een mail gehad dat ik 5 kg extra bagage mag nemen, daar ben ik hèèl blij mee!
Meer kg kan ik ook niet meenemen wat sjouwen betreft, dan wordt het te zwaar.
Voor de monnik moet er toch weer een Gouda kaasje mee en wat extra [warme] kleren want vorig jaar is het een nacht errrrug koud geweest.
Ook in Vietnam is het weer van slag en kan je zien dat het veranderd, helaas.

Via de site zal ik jullie weer op de hoogte houden en een berichtje achterlaten is altijd erg leuk om te lezen.

Dank aan:
Evean zorgteam
Hoor het Goed
Oorzaak Hoorkliniek
Inventum [ toesturen thermometer]
Walter Optiek [brillen nakijken en repareren!]
Collega's, familie,vrienden en inwoners van Warmenhuizen voor een donatie.
Richard Zut journalist die elke keer weer een stuk[je] plaatst [Noordhollands Dagblad]
Oog voor Oren [[Joost Schravendeel]


Tot in Vietnam!

Groet Els

  • 24 November 2018 - 17:07

    Renee:

    Yay! Nu nog alles inpakken haha. Geweldig weer!

  • 24 November 2018 - 17:09

    Margreet:

    Els,

    Wij wensen je weer heel veel succes.
    Ik weet niet of wij je helemaal kunnen volgen, wij gaan een drukke tijd tegemoet en of we al snel Wifi hebben is ook maar de vraag.
    In iedere geval een hele goede reis en alle succes weer daar.
    In gedachten zijn we natuurlijk bij je.

    Liefs, van ons


  • 24 November 2018 - 17:21

    Bea:

    Véél succes Els, ga morgen nog ff wat regelen, geniet maar lekker van het mooie weer daar ,en veel plezier ! Groetjes Bea

  • 24 November 2018 - 18:20

    Joke:

    Succes Els
    Gr. Joke

  • 25 November 2018 - 08:07

    Trude:

    Hele goede reis en veel succes alvast in Ho Chi Minh.

  • 25 November 2018 - 09:35

    Marian:

    Lieve Els een hele goede reis en veel succes daar. Hoop dat je een fijne tijd daar hebt. Ik ga je weer volgen. Lieve groet Marian

  • 26 November 2018 - 10:44

    Astrid Brskels:

    Lieve Els, wij wensen je een goede tijd in Viëtnam en hopelijk zijn alle spullen nog aanwezig.
    Geniet van alle lieve mensen die weer blij zijn dat je er weer bent. Goede reis groetjes van Nanne en Astrid.

  • 26 November 2018 - 15:39

    Griet:

    Hoi Els,
    Ik wens jou alweer een hele fijne tijd in Vietnam. stuur maar regelmatig nieuws, ik kijk er nu al naar uit.
    En naar dat bezoek aan de dovenschool ben ik ook benieuwd.
    Dikke zoen en hou je taai .
    Griet

  • 26 November 2018 - 15:45

    Marlyn Smit:

    Hoi Els,
    Weer heel veel succes en plezier.
    Ik ga je weer volgen.

    Groeten Marlyn Smit

  • 27 November 2018 - 12:03

    Kim Ekama:

    Ha die Els,

    Super veel plezier en heel veel succes! Ik ben benieuwd naar alle mooie verhalen.

    Groetjes Kim

  • 29 November 2018 - 09:57

    Trix:

    We tuffen morgen voor de zoveelste x weer naar Schiphol om je uit te zwaaien.
    Eerst nog "even" alles inpakken...!!!

  • 03 December 2018 - 04:31

    Yvonne:

    Hoi Els,
    ik hoop dat je goed bent aangekomen met alle bagage. wat een vracht heb jij nu bij je.
    ga je heel veel plezier maar ook succes wensen. Lieve groetjes Yvonne

  • 03 December 2018 - 04:47

    Miranda Reus:

    Els, Ik heb je niet meer gezien voordat je vertrok, maar ik wens je heel veel plezier en ik ben benieuwd naar alles wat je mee gaat maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Can Tho

terug naar Vietnam

vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2024

Woensdag

27 Januari 2024

Allerlei

20 Januari 2024

Zaterdag

13 Januari 2024

Van alles en nog wat

06 Januari 2024

Duurt ff
elsenrenee

Vietnam 29 december 2019 t/m 1 februari 2020 Ho Chi Minh en Can Tho

Actief sinds 12 Nov. 2011
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 125673

Voorgaande reizen:

25 November 2017 - 30 December 2017

terug naar Vietnam

19 November 2016 - 28 December 2016

Vietnam

30 Juni 2012 - 06 Augustus 2012

vrijwilligerswerk in vietnam

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: