de laatste dagen - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu de laatste dagen - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu

de laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg elsenrenee

15 Augustus 2013 | Vietnam, Can Tho

hallo allemaal,

Iedereen erg bedankt voor alle reacties en felicitaties!

het zijn echt de laatste dagen nu, morgen nog een keer naar City Orphanage, zaterdagmorgen laatste Engelse les bij Tien An.
Ik neem zaterdagmiddag om 14.00 uur de bus naar Ho Chi Minh samen met Ivo.

De rolstoel is gekocht zoals jullie kunnen zien en hij hoefde niet achter de fiets! Ik heb de mensen in de winkel duidelijk kunnen maken [met handen en voeten] dat mijn fiets maar even in de winkel moest staan [anders wordt ie gejat!] de rolstoel wegbrengen en dan de fiets weer ophalen. Zowaar hij begreep wat ik bedoelde. Vanmiddag moest ik er weer heen en om de nieuwe rolstoel te vieren hebben we even een terrasje gepakt! Dat was nog een heel gedoe om hem mee te krijgen want ze komen bijna nooit het terrein af.
Ook deze dame begreep wat ik bedoelde en hem hem mee genomen. Je wordt raar aangekeken hier als je met een rolstoel loopt en al helemaal als er dan ook nog een gehandicapte inzit!
Morgen gaan we weer even, hij moet er weer een hele tijd op teren want niemand anders neemt hem mee.

Afgelopen dinsdag hadden ze in de straat achter ons een bruiloft, natuurlijk moest ik daar even gaan kijken. De bruid droeg traditionele kleding. De dag ervoor wordt er feest gevierd, de dag erna is de ceremonie en worden ze gefeliciteerd. Heb het wel geweten dat ik moest kijken want ik ben met de hele familie en half Can Tho op de foto geweest. Dat vinden ze reuze interessant om met een blanke op de foto te gaan.

De rest vertel ik als ik weer thuis ben, zondagavond om 20.25 uur vliegen naar Istanbul en dan naar Amsterdam.

Zie jullie thuis weer!

groet Els

• 15 Augustus 2013 - 17:02

Ineke:

Hoi Els,

Wat zijn de weken omgevlogen, 6 weken "vakantie" lijkt lang maar in een zucht is het weg.

Heel goede reis en een soepele overstap.

Rust volgende week lekker uit en zie je de 26e

garoeten Ineke

• 15 Augustus 2013 - 17:29

Trix:

Hoi zus,
    Dat had je weer goed geregeld met die rolstoel. Je bent ook wel handig...!
    Bijna weer thuis, vol indrukken weer maar vast met een goed gevoel. Blijf het knap vinden wat jij en Renee daar gedaan hebben.
    Renee zit nu op Lowlands, ze heeft vanochtend in de stromende regen staan wachten voor de poort maar ik heb een foto gekregen dat de tent staat en alles goed is. Ze had er ontzettend veel zin in. Heb haar vanmorgen om 06.45 uur afgeleverd bij Marjolein in Petten
    De verhalen hoor je maandag wel van haar. Ze heeft lekker 2 dagen bij ons gelogeerd.
    Ik zie je volgende week.
    liefs zus

• 15 Augustus 2013 - 18:35

Hilde:

Hey!
    Wat super zeg van die rolstoel!! En wat gaat de tijd inderdaad snel voorbij he?!
    Jullie hebben wel weer veel bereikt zeg in die weken! Nognaals zooveeel respect!!
    Voor jou ook heeeeele goede reis en overstap op istanbul. En thuis even lekker bijkomen!
    Ik ben benieuwd naat de verhalen. We horen mekaar snel!!
    Toedels;-)