WAT DACHT JE?? - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu WAT DACHT JE?? - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu

WAT DACHT JE??

Blijf op de hoogte en volg elsenrenee

18 September 2013 | Vietnam, Can Tho

En jawel hoor, ik heb van de baas bijna de hele maand december nog vrij gekregen! JOEHOE we gaan weer!!

Ik ga deze keer alleen want ja, het kind moet naar school, heeft tentamens enz. Moeders gaat dus alleen op pad, nou, dat redden we hoor!
Vertrek op 6 december 's avonds om 22.00 uur met Emirates naar Dubai en vandaar uit naar Ho Chi Minh. Terug op 29 december weer naar Dubai en dan naar Amsterdam met de Airbus 380 [HELP] daar gaan 535 mensen in.
Oh, Boedha, dat is een heel flat gebouw, daar moet ik niet aan denken.
Ik heb geen moeite met vliegen maar dit is echt een mega, mega ding. Vorig jaar dat we terug kwamen uit Vietnam hebben we hem op Schiphol zien staan. Je weet niet wat je ziet.
De site blijft dus nog een poosje in de lucht en ik zal proberen er foto's ook op te zetten maar kan niets beloven.

Wordt vervolgd!

groet ELs

• 18 September 2013 - 21:30

Maaike Ligthart :

Wat gaaf van je baas! Super. Spannend vooruitzicht. Zorg je tzt weer voor jullie bankgegevens, dat ik weer wat mee kan geven? Ik sponsor graag een goed doel van iemand die ergens zelf naar toe gaat, dan sponsor van een fonds waar alles naar een dure directie gaat. En jullie verrichten goud daar!
    Groetjes!

• 19 September 2013 - 05:35

Henny:

Hoi Els, wat stoer van je dat je weer gaat en jezelf weer inzet voor het goede doel, petje af hoor. Groeten Henny.

• 19 September 2013 - 07:59

Margreet:

Wat geweldig! Ze zullen erg blij zijn daar dat je weer komt.
    Voordat je het weet, ben je er alweer.
    Groetjes.

• 19 September 2013 - 08:37

Trude:

Jemig de pemig, dit had ik dus echt niet verwacht. Wat geweldig voor je en ook heel erg super stoer, dat je alleen de reis gaat doen en zeker terug in zo'n monster. Wat boffen de kindertjes ook weer!Hopelijk spreken we elkaar nog voor die tijd, groetjes Trude.

• 19 September 2013 - 18:35

Juith:

Hé Els,
    Wat gaaf! Toppertje hoor, dat je weer gaat helpen. En vliegen met een (Sc)Airbus! Thijs zal jaloers zijn!
    x Juud