Back in Town! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu Back in Town! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van elsenrenee ligthart - WaarBenJij.nu

Back in Town!

Door: els

Blijf op de hoogte en volg elsenrenee

07 December 2013 | Vietnam, Can Tho

Nou, we zijn er weer hoor, back in town. Wat is het toch een takke end maar ja, dat is is een luxe probleem zeg ik altijd maar.
Het duurde erg lang op Schiphol, 5 kwartier voor ik bij de balie was met de tassen. Wat bleek: er zaten allemaal nieuwelingen die afgelopen vrijdag voor het eerst zelf moesten inchecken. Met 40 minuten vertraging vetrokken naar Dubai. Ik balen want de overstap tijd was maar 2 uur, gelukkig had ik wel een instapkaart op Schiphol al gekregen en de bagage was doorgelabeld.
Was erg nieuwsgierig hoe Dubai airport eruit zou zien want daar wordt hoog van opgegeven. Nou, dat viel me dus erg tegen, wat Ultimate Airport Dubai?
Gewoon uit het vliegtuig de bus in, niks geen slurf aan de gate. Halve vliegveld over gecrost en bij de terminal eruit. Nergens geen schermen met vertrektijden en welke gate of ik moest hebben. Eindelijk gevonden, moest bij gate A zijn, helemaal aan de andere kant van de terminal. Met een soort van sneltrein er naar toe, kon nog net ff naar de wc rennen en het boarden begon al, weer de bus in, weer halve vliegveld gezien en met bijna een uur vertraging het laatste stuk. Vertraging werd veroorzaakt omdat een aantal passagiers niet waren komen opdagen en dan moet de bagage weer van boord worden gehaald. Zoeken naar een speld in de hooiberg!
Op het vliegveld in HMC stond de pickup van het hotelletje keurig met een bordje in z'n handen: Mrs. Els Ligthart, nou wie heeft het?
Ik zat nog geen tien miuten in de taxi of er lagen al weer drie brommers over elkaar heen en het getoeter hebben ze hier nog niet verleerd. We zijn er weer!! Alsof ik niet weg ben geweest.
Ga nu slapen maar want in het vliegtuig lukte dat niet echt.
Morgen nog een rit van drie uur voor de boeg naar Can Tho.

Wordt vervolgd!

liefs Els

• 07 December 2013 - 15:46

Trix:

He zus, blij dat je goed aangekomen bent. Nu lekker slapen en morgen lekker bussen.
    De kindertejs zullen wel weer blij zijn jou te zien met allen spulletjes en geld voor alles wat je voor ze kan doen en kopen.
    liefs trix

• 07 December 2013 - 15:53

Duy:

Ja, dat is een luxe probleem, he. Heel veel plezier met de kinderen.

• 07 December 2013 - 16:05

Griet:

Hey Els,
    Je hebt dan toch de tarmac van Dubai gezien !! haha
    Maar nu weer in Vietnam, ik geloof best alsof het voelt dat je nooit bent weggeweest.
    slaap maar goed en morgen tussen al die Vietnamezen bussen naar die leuke vertrouwde plek die Can Tho is.
    Hou je taai !!!
    Griet

• 07 December 2013 - 16:06

Kind:

DAG MOEDERS!!

nou dat viel mooi tegen dan Dubai! hadden we ons nog zo lopen te vermaken voor de buis met NGC Dubai airport, blijkt het dus niet zo te zijn als dat ze doen voorkomen. De suckers.
    blij dat ze het toeteren niet verleerd zijn! HCMC zonder toeteren zou natuurlijk HCMC niet zijn.
    Veel plezier mam! en weltrusten!!

• 07 December 2013 - 16:07

Kind:

NGG natuurlijk.

succes met de bus morgen!

• 07 December 2013 - 18:34

Margreet:

Heerlijk Els, fijne tijd daar!

• 07 December 2013 - 18:44

Ivo:

Hey Els, fijn om te horen dat je uiteindelijk goed bent aangekomen in Vietnam! Ben echt benieuwd naar je verhalen en avonturen van de komende tijd. Denk er nog vaak aan terug, had graag ook nog even daar geweest! Groet, Ivo

• 07 December 2013 - 18:44

Ivo:

• 07 December 2013 - 20:58

Trude:

Hey Els, fijn dat je weer goed bent aangekomen! Jeetje Dubai, het zag er zo super uit op TV, wat een afknapper.Hadden ze het op HMC beter voor elkaar met je gastheer+ pick-up. Rust lekker uit na de intensieve reis en morgen weer uitgerust naar je kinders.Veel succes.

• 08 December 2013 - 09:37

Luud:

Mopper, de mopper, de mopper. Je bent niet op je werk. Relax. Geniet van je verblijf (gaat natuurlijk helemaal goed komen). Veel succes. Groetjes, Luud

• 08 December 2013 - 11:46

Bea:

Hoi Els

Na een lange reis goed aangekomen. Veel succes groetjes Bea

• 08 December 2013 - 15:59

Sonja:

Hoi Els!

Gelukkig veilig aangekomen in Vietnam. Heel veel succes! Voelt als thuiskomen denk.
    Hier zijn we ondertussen de kerstboom aan het opzetten.

Liefs Sonja

• 08 December 2013 - 19:19

Elma:

hai ,
    lijkt alsof je niet ben weggeweest, nu wel alleen maar genoeg te doen voor jou denk ik. maak er weer wat van en geniet ervan. x

• 09 December 2013 - 10:05

Hilde:

Hey Els,
    Fijn dat je ondanks alle vertraging en de tegenvallende vliegvelden goed bent aangekomen! Zal een beetje als thuis komen voelen inderdaad zoals ik het lees. Heel veel succes met alles wat je weer gaat doen!!!En geniet er ook van.
    Liefs Hilde